1-internette gezen no-cd crack i bozuk,çalışmıyor.
2-deamon tools diye bişey çıktı mı dvd den.çıkmadıysa bu seçeneği atla.
3-bir arkadaş,setup yapıp,sonra indirdiği ilk dosyaları dvd ye atmış,böylece dvd yi taktığında dvd tak demiyormuş,sende böle yapabilirsin dvd writer ın varsa.
4-crack konusu açmak yasak.