Rudi10 arkadaslar...merak ediyom ben...galatasaray beyaz forma varmi acaba?? yoksa unlock mi yapmak gerek?? cunku butun resimlerde gs nin parcali sari kirmizi..bide bir yan sari bir yan kirmizi gordum...!??
Rudi10 saol kardesim.. ama simdi gs nin oyunda 3 tane formasida mi var?..hemde unlock yapmadan.... bu beyaz forma PS2 icin mi yoksa PC icin mi?
joker64 Orjinal Mesajı Yazan: WinStrew İyide o demoda fullde diyo gerçi fullü oynamadım :D e tamam bende fulu sölüyom bi parçalı bi beyaz var
Rudi10 iyide abicim:) ben butum resimlerde gs nin home bide away formalarini gordum ama hic beyaz gormedim... biri parcali...biri de sari kirmizi o kadar? resimler arkadaslar upload yapti yaaa..ondan diyorum orda gordum..