Aşağıda vericeğim linke tıkladıktan sonra yukarıda bir start butonu göreceksiniz o butona basın.Karşınıza pek çok gamepad seçeneği çıkacak buradan sizin gamepadiniz hangisi ise yanındaki kutuyu işaretleyin ve next diyin.gelen ekranda gamepadiniz ve tuş seçenekleri çıkacak.burada hangi tuşun ne işlev yapması gerektiğini seçin.Yanlız buraya dikkat deactive tuş bırakmamaya bakın yoksa oyun içinde sorun yaşayabilirsiniz.sizinde dikkatinizi çekecek olan gamepadinizde istediğiniz bir tuşa klavyedeki shift tuşunun işlevini verebiliyor olmanızdır.
tuşları ayarladıktan sonra gene next e basın karşınıza çıkan ekrandan download diyip ayarlanızı bilgisayarınıza indirin.İndirdiğiniz dosyayı Belgelerim/Fifa07/user dosyasına atın.Bu işlemi yapmadan önce isterseniz user klasörünün içindeki devdata dosyasının yedeğini alın.Oyuna girdikten sonra eğer fifa07 yeni tuş kombinasyonlarına alıştıysanız ; oynayanlar görmüştür tuş kombinasyonları Pes teki gibi.yani defans yaparken pas tuşu top kapma(eskiden oyuncuyu değiştiriyordu)verkaç tuşu da gene defan yaparken adam değiştiriyor.İşte gene dikkat edeceğiniz nokta bu bu ayarlar değişik olarak karşınıza çıkıcak eski fifa serileri gibi olacak.ama bunu controller ayarlarına girip alttaki configuration type ı new yapıp yukarıdan gene o anlattığım Pes tarzı kombinasyona kendiniz getirbilirsiniz.Endişelenmeyin shift görevi verdiğiniz tuş çalışmaya devam edecektir.Yanlız bu isimsiz gamepadler için hangisini ayarlamak gerekiyor bulamadım bulursam yada bulan olursa burada bizimle paylaşır artık diyor yazımı noktalıyorum.Umarım kolay anlaşılır bir yazı olmuştur.
İşte link : http://www.controller-configurator.com/eng/home.php