Arkadaşlar bu sistemle fifa 07 çalışırmı?,çalışırsa nasıl çalışır,donar mı,kasarmı,low da dahi oynanmaz mı?
(Not:Fifa 06 da gayet rahat oynuyorudm.highte dahi!)
*pentium 4 2.40Ghz
*256 mb ram
*Nwidia GeForce MX 440 with AGP8X 64 MB Versiyon: 4.18.20.13.00
Çalışırsa görüntü nasıl olur,hiç mi çalışmaz,grafikler çok mu kötü olur,dediğim gibi fifa 06 baya iyiydi.hiç bi sorunum yoktu.full detal oynuyodum.
Bide oyun cd olarak kaç cd?