**yaw chatin oldugu saatte halı saha maçımız vardı kaçırdım ümit karan'ı :(**
**bu da ümit'in taraftarlarla yaptıgı sohbet;**
Karan99: Herkese merhaba!
Rhomantic: Merhaba, aramıza hoşgeldin nasılsın?
Karan99: İyiyim, teşekkürler.
Amonra-kd: Ümit burada mısın gerçekten?
Karan99: Buradayım, sizi dinliyorum. Yüzlerce soru var. Hepsine cevap veremem.
CoMs: Baba olduğun için seni tebrik ederiz. Ümit Can'ı Allah analı babalı büyütsün ve Galatasaray'a senin kadar iyi bir futbolcu yapsın.
Karan99: Çok teşekkürler, darısı tüm evlilerin başına.
AchiLLeS: Galatasaray, Şampiyonlar Ligi'nde gurubundan çıkabilecek mi sence?
Karan99: Tabii ki çıkacağız, buna inancımız tam.
Hacivat: Profesyonel olarak oynadığın ilk resmi maç hangisiydi?
Karan99: Gençlerbirliği formasıyla Çanakkale Dardanel maçında oynadım. 3-1 Kazanmıştık. 88. dakikada maça girip 90'da bir de gol atmıştım. 1996 yılıydı ve ben 19 yaşındaydım.
AchiLLeS: Galatasaray, UEFA ve Süper Kupa'yı aldığı sezonki kadar başarılı olabilecek mi sence?
Karan99: Elbette olacak, hatta daha iyi olacak, bunun için çalışıyoruz. Ancak buna hepimizin inanması lazım.
Musty: Oruç tutuyor musun?
Karan99: Oruçlu değilim, Allah hepimizin orucunu kabul etsin.
Popescu: Futbolu hayatını hangi takımda noktalamak istiyorsun?
Karan99 Tabii ki, Galatasaray'da.
Ra: Liverpool maçından sonra Hakan Şükür'le anlaşamadığınıza dair haberler çıktı gazetelerde, aslı var mı?
Karan99: Ben o haberleri görmedim, ama kesinlikle öyle bir şey yok.
XhAn: Volkan Arslan'ın Galatasaray'dan ayrılmasına üzüldün mü?
Karan99: Üzüldüm tabii, dört yıllık oda arkadaşımdı sonuçta.
TaiTa: Liverpool maçında hocanın seni oyuna geç almasını sen neye bağlıyorsun?
Karan99: Bu hocamızın kararı ve buna saygılıyız. Ayrıca maça geç girdiğimi düşünmüyorum, ama maçı çevirmemiz için vakit yetmedi.
DeReBeYi: Avrupa'da en çok nerede oynamak isterdin?
Karan99: İngiltere Ligi olabilir mesela.
AzraiLL: Galatasaray'dan ayrılmayı hiç düşündün mü? Daha fazla parayla başka bir kulübe transfer olur musun?
Karan99: Galatasaray'dan ayrılmak gibi bir niyetim yok.
MayDonoz: İdol olarak gördüğün bir futbolcu var mı?
Karan99: Hayır.
BimpLizkit: Tribünler sizi nasıl etkiliyor? Bu konuda bize bilgi verebilir misin?
Karan99: Etkisi oluyor elbette. En çok hızlı tezahüratları seviyoruz galiba. Taraftarlar takımını her zaman ateşlemeli.
Azer: İnamoto, Galatasaray'a yararlı olur mu?
Karan99: Bence İnamoto'nun biraz zamana ihtiyacı var.
ALLstaR: Beşiktaş maçında attığın penaltı golüyle 100. gölünü atarak, 100'ler kulübüne girdin, o penaltıyı atmak nasıl bir duyguydu?
Karan99: Benim için diğer penaltılardan bir farkı yoktu.
SeHeEyTAn: Kaç yaşındasın?
Karan99: Bu pazar 30 yaşına gireceğim.
SeHeEyTAn: Şimdiden doğum günün kutlu olsun.
Karan99: Teşekkürler.
ALSo: Bugüne dek en çok heyecanlandığın maç hangisiydi?
Karan99: Ben her maçta heyecanlıyım.
Scop: Bu yıl Galatasaray'ın Süper Lig'de şampiyon olacağına inanıyor musun gerçekten?
Karan99: Her zaman olduğu gibi bu yıl da şampiyon olacağımıza inancım tam.
Ponic: Liverpool maçından sonra transfer haberleri çıktı seninle ilgili ne diyorsun?
Karan99: Bu soruya yanıt verdim. Hiçbir yere gitmiyorum.
Okannnn: Uzun süreli sakatlık döneminden yeni çıkmış olmak seni etkiliyor mu?
Karan99: Bazen sakatlığımdan kalan ağrılar etkiliyor, ama önemli bir sorunum yok.
Misafir: Avrupa'daki taraftarlar için ne düşünüyorsun?
Karan99: Avrupa'daki taraftarların futbol anlayışı farklı, bizdeki kadar ateşli değiller.
Genc_Yakisikli: Sezon başında diğer üç büyük kulüpten transfer teklifleri aldığın söylendi, doğru mu?
Karan99: Başarılıysanız her zaman transfer teklifi olur, bu normal.
Xedox: Futbolcu olmasaydın hangi mesleği yapardın?
Karan99: Muhasebeci olurdum herhalde.
CaRIzMaCoCuk: Galatasaray'da en samimi olduğun futbolcular hangileri?
Karan99: Orhan, Cihan.. Hepsi aslında.
KAPALI_TRIBUN: Şampiyonlar Ligi maçları Olimpiyat Stadı'nda değil de Ali Sami Yen'de oynanabilseydi, bu takıma yüzde kaç olumlu yansırdı sence?
Karan99: Bu konuda karar taraftarın..
Bruce: Forma numaran neden 99?
Karan99: Benim uğurlu sayım dokuz. Çift yapınca uğurum ikiye katlandı.
Karan99: Arkadaşlar son dakikalar olsun, antrenmana ineceğim.
AmoRFy: Bütün takıma bizden selam iletir misin lütfen, hepinizi çok seviyoruz.
Karan99: Herkese selam söyleyeceğim.
Karan99: Cumartesi günü görüşmek üzere, tüm Galatasaraylılar'ı Konyaspor maçına bekliyoruz, hoşçakalın...