zerberus Bizim Yarenler in bi çıldırış videosunu bulabilsem koycam da. Bizzat içinde bulunduğum bi tezaurat resmen kafa kol birbirine vuruolar :D yarenler(boluspor)
ozman89 Orjinal Mesajı Yazan: Tearaway stadları büyük ve yuvarlak bi stad olsaydı napcaklardı acaba :D Büyük ve yuvarlak bir şekilde dönerlerdi;) Güzelmiş.İşte takım desteklemek budur.Gidip rakip takımla kavga yapmak değil:mad:
Ozan JK **bizim sınıfta var bitane bucalı çocuk ögle arası buca maçlarına gitmek için kaçıyo geçen sakarya maçına gitti 2-1 yendiler ya ertesi gün çocuun çantada sırf bucaspor atkısı,forma falan vardı poşu grubu zaten tam manyak **
ozman89 Orjinal Mesajı Yazan: CutepoisQn ozman sükrü saracoglundan yapabilirmisin bunu ????? Şükrü saraçta olmazda yeni alisamiyende olur :D:D:D
CrossOver of of bir İzmir takımı süper lige çıksa ne güzel olur:( inşallah Altay'ım çıkıcak bu sene:o
Lvnt_Asn Orjinal Mesajı Yazan: ozman89 Orjinal Mesajı Yazan: CutepoisQn ozman sükrü saracoglundan yapabilirmisin bunu ????? Şükrü saraçta olmazda yeni alisamiyende olur :D:D:D kardes yıkmak için daha güsel bir cözüm bulabilirsin :D
ozman89 Orjinal Mesajı Yazan: CutepoisQn Orjinal Mesajı Yazan: ozman89 Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: CutepoisQn ozman sükrü saracoglundan yapabilirmisin bunu ????? Şükrü saraçta olmazda yeni alisamiyende olur :D:D:D kardes yıkmak için daha güsel bir cözüm bulabilirsin :D Yok bu en garanti kesin çözüm;)