Hayko_777 Orjinal Mesajı Yazan: Shevchenko isimlerin yerleri niye degisik işin espirisi burda zaten:D
Passenger bazıları tmm bensioda bazıları gerçekten saçma olmş..alakasız fotolar çoğunlukta..:s bnm yorumum tabe..herkese göre farkldır..
Eagle_Claw Orjinal Mesajı Yazan: Shevchenko Hay Allah gene mıçtım :D Tansu çillerden sonra gafoloji profesörü unvanını alırsın sen:D... Bu arada güsll paylaşım.
ozon çok beğendim çok gözel olmuş la ayrıca bu ikizlik cinsiyette deişik olabiliyo ronaldinho elvan da koptum:D
mirдňdд jim carrey ile alp kırşan'ı koysalar daha iyi olurdu alp gerçekten jim carrey'e çok benziyor........
LENNOX Valla allah belami versin ben senelerdir soyluyordum herkeze Tuncay'in Tugba Ozay'a benzedigini yeminle billaaa...