XII daha iyi. Hayır :D kısaca bukadar. Oyunun görüntüsü high'da olunca çok gzl oluyor.arka fonlar fln çok etkileyici..
XII **crack war o yetiyor.tabi cd takılı olcak bikaç gün içinde nocd çıkar ozaman onada gerek kalmaz şuan yapıyorlardır nocdyi.**
Burak07.Gfb Ok.Yani Genel Oyun Yüklemesi Diyorsun Bir De Crack Var E O Zaman Cd Bozuk Olması Dışında Herkes Yükler.
XII lowda belki çalışır ama önemli olan işlemci we ekran kartı onlarıda yazsaydın.. bu arada arkadaşlar mini image(1,5 mb) dosyasını buldum deamonda açık bırkınca cd takmaya gerek kalmıo isteyen varsa sölesin..
Burak07.Gfb 2.00 GhZ İşlemci 128 Mb Ekran Kartı GeForce FX 5200 Bios.Daemon Tools Var mı?Sanal Dvd Vb.
XII lowda çalışır heralde.. ben deamon için yeni buldum artık her oynadıımda cd takmak fln zor oluodu gerek kalmadı..
sswift4 Yok abi zor, hiç zevk almazsın, Fifa Grafikleriye ünlü, sen ondan da mahrum kalırsan bişey kalmaz ortada, Daemon tools yüklem için gerekli değil, fakat CDsiz oynamak için şimdilik gerek, mini image çalıştırarak CDsiz oynarsın.
RaphaeLmiX Orjinal Mesajı Yazan: XII lowda belki çalışır ama önemli olan işlemci we ekran kartı onlarıda yazsaydın.. bu arada arkadaşlar mini image(1,5 mb) dosyasını buldum deamonda açık bırkınca cd takmaya gerek kalmıo isteyen varsa sölesin.. ben ... :)
sswift4 Orjinal Mesajı Yazan: XII Bende 2gb ram var sıkıntılıyım düşünün artık??**== Heralde ekran kartın yok, nasıl bir sıkıntı bu, ben de 1gb var rahat yetiyor. tabii kartın da yardı mı çok
aslan_3742 Orjinal Mesajı Yazan: burak1994 2.00 GhZ İşlemci 128 Mb Ekran Kartı GeForce FX 5200 Bios.Daemon Tools Var mı?Sanal Dvd Vb. hocam seninki high ta da rahat çalışır dert etme bende 64mb geforge2 mx 400 ekran kartı 256 ram 1.7ghz mediumda rahat çalışıo high ta da çalışıo ama animasyonlarda yakın çekimlerde ekran siyah oluyo ama sende olmaz zannedersem bende olmasının sebebi de mx leri desteklemediği için ama bende medium da oynuom param olsa da ekran kartı alsam o grafikleri bende çok isterim ama bende de kötü değil gayet güzel sadece özel ışık efektleri blur efektleri yok sen dert etme senin rahat çalışır hemde o grafikleri elde edersin