Beyler bana bu oyunun dvdsini kopyalayıp gönderene dua edecem. denizliye bu oyun haftalarca gelmez gelse de satan bi yer var ve geçen sene fifa 06 ya 12 ytl vermiştim:( Kargo parası kaça patlar acaba. tugra01@mynet.com msn adresim bu. insaniyet namına bi kişi beni msn ine eklesin ve şu kargo olayını halledelim. saygılar