atmaca_53 BEYLER master ligde anderson die bi oyuncu aldum 19 yaşında 77 overeal 2 sene soora 61 milyon yuroya arsenela sattımm 90 overal olmustu aynı zamnda ramon ve arda yıda aynısını yaptum cok para kazandum :) :D
Fifa_delisi10 Orjinal Mesajı Yazan: atmaca_53 BEYLER master ligde anderson die bi oyuncu aldum 19 yaşında 77 overeal 2 sene soora 61 milyon yuroya arsenela sattımm 90 overal olmustu aynı zamnda ramon ve arda yıda aynısını yaptum cok para kazandum :) :D iyi oluo ismi duyulmamıs adamları çok paraya satmak:D