dizzy ben sinanpasa iş merkezindeki dükkanlara sordum dün..1 haftaya kalmaz gelir dediler..hatta daha erkende çıkabilirmiş.ps için
dizzy valla bende anlamadım..bir pes oyuncusu olarak merakla bekliyorum fifayı..çünkü bu sene bayagı iddialı girdiler olaya..bakalım görecegiz..
Clooney86 Orjinal Mesajı Yazan: dizzy valla bende anlamadım..bir pes oyuncusu olarak merakla bekliyorum fifayı..çünkü bu sene bayagı iddialı girdiler olaya..bakalım görecegiz.. Bende FAnatik Pesciyim ..Ama bu demek değil ki Fifayı oynamam O haraketleri yapmak için bile oynanır bence.! Ama PC versiyonunu beüenmiyorum Ps2ye alıcam Bi bulsammm :mad:
Clooney86 :mad: Orjinal Mesajı Yazan: France internette var.bizim arkadaş indirdi ps2 için. İnternette var da indirme imkanım yok bugün belki 20 tane dükkana sordum bulamadım
France Orjinal Mesajı Yazan: Clooney86 :mad: Orjinal Mesajı Yazan: France internette var.bizim arkadaş indirdi ps2 için. İnternette var da indirme imkanım yok bugün belki 20 tane dükkana sordum bulamadım internette varda zaten bende indirmedim PC için bile.kotam 4.5 GB oldu.zamanımda olmadı almaya gidemedim.haftasonu almaya gidecem.