Legend_Ghost_2307 Arkadaşlar oyundaki türkiye kupası formatı nasıl normaldeki gibi mi yoksa ea nin yaptıı elemeli mi sade ?
Burak07.Gfb arkadaş türkiye kupası grup lumu yoksa elemelimi diye soruyor oyunda ben de almadığım için bilmiyorum ama gruptur yani...
Legend_Ghost_2307 Orjinal Mesajı Yazan: The King Aragon inş. gruptur dicem ama grup diildir çünkü 2. ligden o kadar fazla takım almazlar! banada öyle gelio .
Fifa_delisi10 bizim ligimizde pankartlar v.s fazla özen göstermemiler ama warya ligimiz o yeter türkiye kupası hiç oynamadım grupludur heralde uefa kupası 5 li gruplu suanki gibi o da öyledir
ceza66 hmm.. yaa o cok kotu oluyo ya.. bjkle oynuyon trabzon pankartlari cikiyo.. orasini duzeltecek patch olsada bari duzeltsek..