KalkVeSavas eskişehire fifa2007 gönderttirmedim daha,piyasanın doyması için bekletiyorum ,mallar elimde şuan.en yakın zamanda göndereceğim o güzel ilimize.
henry1987 yankeee arkadasım bende dun esnaf sarayına gittim oyun geldimi diye sordum bi bayan vardı bana dediki daha oyun cıkmamıs 1-2 ay sonra cıkcakmıs bende gulup gectim daha oyunun cıktıgını bilmiyorlar insallah en kısa zamanda gelirde bizde oynarız
ozon Orjinal Mesajı Yazan: KalkVeSavas eskişehire fifa2007 gönderttirmedim daha,piyasanın doyması için bekletiyorum ,mallar elimde şuan.en yakın zamanda göndereceğim o güzel ilimize. arkadaşım gönder bir an önce bur da fifa oynıyan çok bide nereye gönderecen esnaf sarayınamı? varsa dükkan isminide bi pm atıversen zahmet oyunu dört gözle bekliyorum elinde oyun olan varmı baska eskisehirde teker teker almıyalım.
Eagle_Claw Yarın resmi olarak çıkacak o yüzden ben hiç sormadım.Cumartesi esnaf sarayına gidicem 100de 50 gelmiştir gelmediyse haftaya:D.
yankeeee o dükkanın piyasadan pek habri çünkü aynen banada biray sonra gelecek dedi biray sonra gelirse ben çıldırırım.umarım hemen gelirde tüm eskişehirliler fifa 07 kavuşur
furkan1155 beyler gökmeydanda bir vcd dükkanına gelmiş oyun dvd olarak heral bugün esnaf sarayına gelir