jailer var ben dün aldım sabah ve yükledim sen nerdensin ben sincan dayım eğer sende sincandaysan sana adresini verebilirim
Burak07.Gfb ben içcebecide oturuyorum jailer oyunda atuturk olimpiyatdan baska türk stadı varmı varsa ss koyabilirmisin arkadaşım:confused:
jailer bende fazla oynamadım açıkcasıcı ama yok gormedim ama oyun güzel yapmıslar 2006 ya gore daha çok zevk veriyo oynanısta
blue_3 vay adiler bana 8 milyona sattılar, neyse sağlık olsun cd'ler sağlam çıktı çalışıyo en azından
kutays Orjinal Mesajı Yazan: blue_3 vay adiler bana 8 milyona sattılar, neyse sağlık olsun cd'ler sağlam çıktı çalışıyo en azından yok beni tanıolar :D
BeKTaS F1GO BEYLER BEN ANKARA ABİDİNPAŞA DA OTURUYORUM HAFTA İÇİ HER GÜ NDERSANE VAR İSTEYEN PM VE MAİL YOLU İLE ULAŞSIN DVD YE ÇEKİP VEREBİLİRİM
pasha06 arkadaslar bende aldım, kızılaydan saat 5 gibi aldım. deamon tools degil 1ci cd ile calışıyor. İnsallah deamon tools icin dosyasını yapar arkadaslar.
pasha06 figo, yuklemeyi yaptıktan sonra crak fialn yapıosun, ardından calısması icin 1cd yi istion, ama ilerde deamoon tools dosyası cıkarsa nocd oynanır
juzam beyler kızılayda limon pazar var bu turan kitabevinin yanında oranın alt katına inin hem fifa 2007 hemde nba live 2007 bulabilirsiniz 10 kagıt