turk arkadaşlar ben ankarada oturuyorum herkes izmir falan diyo bu oyun bugun çıkmadımı yani gitsem varmıdır
KalkVeSavas gittiğin yerin neresi olduğuna bağlı,izmirde çıktıysa,ankarada da çıkmıştır büyük ihtimal,ankarada bilindik bir yerse vardır büyük ihtimal.tek kişinin açtığı tezgahlarda olmayabilir ama.
pennyilkay kardes bende ankarada oturuyorum eger bildigin bi yer varsa pm den bana da soyle cunku maltepe pazarı coktu bende coktum:)
KalkVeSavas Orjinal Mesajı Yazan: turk yok kardeş valla bende arıyorum adam bana diyoki 1 hafta sonra çıkacak :D sen o adamı birdaha arama tamam mı..git başka yerden al.
BeKTaS F1GO Kardeşler ben ankarada otuyuorum isteyen herkese dvd ye çekip verebilirim dersane çıkışında buluşabiliriz özel den msj yazın gelirken yanınızda boş dvd getirin :D
pennyilkay kardes diger konuda yzmıssın 10 ytl yani cuss dyorum bu korsancılara artık bide nba 2007 alsak 10 da o 20 ytl vay anam vay korsanın korsanınımı arayacaz napacaz artık:)