pilot_falcon eskiden alt tab yapınca desktopa çıkılırdı...ip alınır msm'den mesajlaşılırdı falan...ama şimdi desktopa çıkamıyorum...bi yolunu bilen var mı ?
KalkVeSavas Aynı sorun bende de var, bazen çıkıyor,bazen çıkmıyor,takılıyor uyuz ediyor beni. ctrl+esc e bakayım ama sanmıyorum.