emre7b arkadaşlar kocaelide oturupta cd ciden fifa 07 alan var mı varsa lütfen nerden aldığını sölesin
Juvixted Orjinal Mesajı Yazan: _SyMpHoNy_ fifa 2007 daha çıkmadı ki :confused: forumu biraz takip etmeni öneriyorum :)
The Groove Orjinal Mesajı Yazan: emre7b arkadaşlar kocaelide oturupta cd ciden fifa 07 alan var mı varsa lütfen nerden aldığını sölesin adama bak emir veriyo sanki :D
WinStrew Orjinal Mesajı Yazan: Mean Machine Orjinal Mesajı Yazan: emre7b arkadaşlar kocaelide oturupta cd ciden fifa 07 alan var mı varsa lütfen nerden aldığını sölesin adama bak emir veriyo sanki :D Öff ne emiri ya adam düzgünce söylemiş takılmamak lazım böyle şeylere...
ghosty alan var ben..belsanın dörtbir yanında var :D hala da almadım diye geliyosan:o zaman vay haline derim:)
Noble_King aldım arkadaşlar şu anda 3. partı çıkartıyorum.Belsaya gidin her cafenin camında Fifanın Afişini görürsünüz.Vatana millete hayırlı olsun.Süper Lig Grurumu okşadı :D