Arkadaşlar bildiğimiz gibi fifa07 bugün cdcilere bile geldi.Oyuna başladım fakat sanki demo daha güzel gelmişti.Sorunlarımızdan ilki nasıl çözeriz bilmiyorum oyunu 16 bit de oynayamıyoruz demoyu 1024-768 16bit oynuoduk fakat full versiyonu oynayamıyoruz Bunun dışında kariyerde gece maçını nasıl yapıcaz bilmiyoruz Ve en son olarak Belki bismillah de dicek kerim abi ama Oyuna Samiyen ECP nin yaptığı Saracoğlu ve senin yaptığın inönü update i ekleyebilirmiyiz.?