kreondani Gece maçı nasıl yapıyoruz kariyer modda,9. haftaya girdim hala gündüz devam ediyor,var mı bunun bir yolu,bulamadım da?Şimdiden teşekkürler.
kreondani Orjinal Mesajı Yazan: yusuf_19 bakıyım bulursam nasıl oldugunu yazarım buraya ;) eyvallah sağol..;)
kreondani Orjinal Mesajı Yazan: Wâ¥Иè ЯỖỖИę¥ Manager mod. ana sayfasında Q tuşu ile maç kuruyosun galiba. Q tuşu sadece forma değiştiriyor..
ultrASlan1989 bizim kendimizin diel oyunu otamatik her maçta gece gündüz yağmurlu ayarlaması lazım bu ayarlamıyo qforma değiştiiyo öle bizim değiştirmemizle olmaz
Juvixted Orjinal Mesajı Yazan: yusuf_19 kardes ben de bulamadım ve bence havayı kariyer modda seçemiyoruz.. kariyoer modda havayı seçmek sanırım eski fifa serilerindede yoktu 3-4 ene oncesini hatırlamıyorum ama 06 vs 05 dede yoktu sanırım ama onlarda gece maçı oluyodu!
ultrASlan1989 yyaaa çok kötü habire gündüz fifada yapcağını yapmış öle şeymi olur madem yapmışın koy onuda allah allah
kreondani belki 2. senede gece maçlarına geçebiliyoruzdur,şampiyonlar ligi maçları falan var,onları da gündüz oynatacak değiller heralde..:D
ultrASlan1989 yok unlocker attım alaksı yok şampiyonlar ligi ve kupa maçları gece sadece lig maçları deil