**Randers hasılatla transfer yapacak**
Randers Kulübü, Fenerbahçe maçından elde ettiği gelirle yeni bir forvet oyuncusu alacağını açıkladı. Maçı izleyeme gelen 14.500 kişiden 2 milyon Danimarka kronu hasılat elde eden Randers takımı kuvvetlendirmeye karar verdi.
Kulüp Direktörü Jacop Nielsen, mevcut forvetlerden memnun olduklarını ancak hücum hattında sıkıntılar çektiklerini söyledi, "Bunu Fenerbahçe maçında en iyi şekilde gördük" dedi.
Nielsen ayrıca Danimarkalılar'ın taraftar kültürünü artık öğrenmesi gerektiğini, Türk seyircilerin iyi bir örnek olduğunu belirtti.