Tek nedeni,sisteminin birsüre sonra ısınıyor olması.
bu ekran kartı olur,işlemci olur.Fakat bu fifada yaparsa,diğer tüm kasan oyunlarda da yapar.
Ekran kartın biraz düşük kalıyor ama o detayda sorun olmaması lazım,çok rahat oynatması lazım yani.
Bir sürücü güncellemesi yap istersen,nvdia nın sitesinden,detanator sürücüleri.yalnız son sürümler senin kartı desdeklemiyor, nvidia sürücü listesine gir,ortalardan seç.Daha önceden sürücü güncellemediyse,o nedir bilmiyorsan,sorununu büyük ölçüde çözer.