arkadaslar benımde merak ettıgım bır kac konu var cevaplarsanız sevınırım.
1. world cupdakı gıbı arada sırada:) 3d seyırcı anımasyonu varmı? ozellıkle korner atıslarında 3d seyırcı felan gosterıyordu.(seyırcı arasından sahayı felan gosterıyordu)
2. kupa torenı varmı? her turnuvada farklı toren var dıyorlardı
3. kıtlı bolumlerde neler var?
4. degısık kamera acıları varmı?
5. demo raptorda bugulu efek vardı ozellıkle sayırcılerı gosterrıken felan :) orjdede varmı?