ben de böle diom yaw
arkadaşlar aylardır beklediiim şu fifadan bi kaç screen koyun yaw thumbnail şeklinde sayfa kolay açılıo;)
örneğin takımların kadrolarını koyabilirmisiniz çok mu zor bişi istiom yoksa eğer yapabilirseniz çok gsl olur şu an çatlıom çünkü evde...