meraba arkadaşlar

bu benim ilk biliom pek iyi olmadı
bu puma formalarında desenler oluyo ya hani burdaki isviçre formasında bayrağı falan gözüküo

o nasıl yapılıyor,eğer bu desenler tempte varsa temp verebilir misiniz?
bi de başka bi sorum bu formalardaki ince çizgileri nasıl çiziyorsunuz.ben bi türlü çizemedim de
