fozdemir pek sorun olmaz bu ben 2 hafta önce fifa 06 da hepsini transfer ettim hepsi var.(fenerbahçe için söylüyorum. kezman, edu , lugano , deivid)
mehty Orjinal Mesajı Yazan: The King Aragon Orjinal Mesajı Yazan: johnner Ya ama formalar da olmamış fb falan! Valla bütün işleri scn ekibi yapıyo ea'nın yapmadığı! 1 yıl da adam gibi bi emek verip çıkarsın ea! sanki zamanı yok! alman sitelerinde bile formalar yapılıyo yani onu bile yapamıyolar! Üzerine düşmüyolar ama oyun satıyo bi şekilde heralde ondan tempra vaziyetindeler! sanki zamanları yok demişin sen bi oyun o kadar kısa zamandamı yapılıyo sanıyosun o zaman git sen yap ! arkdasım koca ea da paramı yok tutsunlar bıtane adam sadece forma falan yapsın bırını tutsunlar transferlerı ypsın varsa eger o bolgelerde adamlarda yenı adamlar alsınlar ekıplerıne koca bır yılları var arkadas haklı bence katılıyorum ona bı oyun yapıyolar alsakmı almasakmı suphelı hıc koyma daha ıyı turkıye lıgını gene soccercenter ekıbını beklıcez yama cıkarsınalrda koyalım zevk alalım dıye
pctech Siz bu oyunları herhalde 3 kişi evde yapıyor sonra internete felan koyuyor sanıyorsunuz. Milyonlarca DVD baskıya gidiyor , abmalajlanıyor ve distribütörlere gönderiliyor dünyanın dört bir yanına... Bu da en azından 10 günlük bir süreç demek. Eylül başı transfer oldu hadi bütün kutuları açıp update yapalım tek tek mi diyecekler?
sswift4 Olur mu ya 4gün geç çıkarsalar nolur sanki, buu iş için tutulmuş adamlar var zaten, formalar neyse en azından orjinal, ama transferler olmalıydı.
johnner Orjinal Mesajı Yazan: The King Aragon Orjinal Mesajı Yazan: johnner Ya ama formalar da olmamış fb falan! Valla bütün işleri scn ekibi yapıyo ea'nın yapmadığı! 1 yıl da adam gibi bi emek verip çıkarsın ea! sanki zamanı yok! alman sitelerinde bile formalar yapılıyo yani onu bile yapamıyolar! Üzerine düşmüyolar ama oyun satıyo bi şekilde heralde ondan tempra vaziyetindeler! sanki zamanları yok demişin sen bi oyun o kadar kısa zamandamı yapılıyo sanıyosun o zaman git sen yap ! valla yaparım da soccercenter ekibi benden ii hatta kaliteli yapıyo. sen ne annatıyosun ya 1 yıl diyorum 1 yıl hayret bişey, 3 gün geç çıkarıcan. ea bunu kıllığına mı yapıyo orasından da şüpheliyim ya neyse!
PetRe valla yaparım da soccercenter ekibi benden ii hatta kaliteli yapıyo. sen ne annatıyosun ya 1 yıl diyorum 1 yıl hayret bişey, 3 gün geç çıkarıcan. ea bunu kıllığına mı yapıyo orasından da şüpheliyim ya neyse! dostum ancak fm tarzı oyunlarda dediğin mümkün olur.
saydam o nedemek ya crack istemek yasakmı yani :S istersin ama vermezler okadar basit isteyince niye banlanıyor
WinStrew Harbiden ha! 2 transferi oyunda yapamıyonuzmu , hemen eayı suçlarsınız zaten. Kıymetini bilseniz olmıcak :mad: Konami hiç lig almıyo...
rainman_1907_ Yaw transferler iyi bir şey yok bir kaç eksik dışında: bjkde ricardinho 17 yerine 99 numara inamoto edu deivid ve kerim yok o kadar
BeKTaS F1GO Orjinal Mesajı Yazan: nevarulan ümit özat nerdeeee. bulan gören duyan var mı??? öyle kaptan olmaz olsun
Burak07.Gfb Oyuncu Formalarını Değiştirebilirsin ;) Ayrıca Ümit Özatın Olmaması Daha İyi. Adam Orta Açmayı Bilmediği İçin Onu Almamaışlar Demekki :rolleyes: Birde En Büyük Eksi Arkadaşında Dediği Gibi Kerim Zengin Yok.
yigitemre http://fifa07.ea.com/extra/?id=4495 Herseyin hazirini bekliyorsunuz:D.Insan dusunur ve derki "Bu bu kdr tepki aldigina gore EA birseyler yapmistir"Yapmiski adam oraya konu acmis.:D