Yaw FB nin takım halinde bi SS sini koyabilirmisin.Kadroyu ve Overal ları öğrenme amacıyla :) ...
Ya ayrıca bir kaç soru daha
Elinde CD varmı,Varsa eğer nereden buldun İstanbul da isen eğer yerini söyleyebilirmisin.Ve hangi stadlar var Türk takımlarından.
Bu arada t-mexican bak adam akıllı konuuş.O lafları yediririm sana.Klavye delikanlılığına lüzum yok.Ben oruçluyum we kan şekerim acaip düşük şu anda zıvanadan çıkardın beni.Terbiyesizliğin ve yüzsüzlüğün şüzumu yok.o Ezik laflarını birer birer yediririm sana...