ya ben oyunu ındırdım torrenten.ama oyun calısmıyor.PLEASE INSERT THE FIFA 07 PLAY DISC İN TO THE DRİVE AND SELECT RETRY dıyor.dvd crack lazım sanırım.deomon tools kullanmaz lazım ama kullanıcak bı crackım yok!sadece dvd crackı lazım.olan varmııı??? maılıma gonderebılırmı?
cenkkarakusfb@hotmail.com