çok komik ya :)
görmüstüm cok komik yav saol:D
O yeni peygamberim diye çıkan adamın olduğu bülteni hatırlıyorum süperdi :D
zauhzauzhazah müthiş yaw koptum
**Onur Şimdi izledim abi :) Harbi işeten cinsten :D:D**
Bide "acı varmı acı" muhabbeti vardı.Merak ediyom acaba bu adam nereli?
koptum ya süper bişey :cool:
Reha Muhtar,ondan herşey beklenir:)
görmüştüm daha önce güzel saol
Copyright ©2001 SoccerCenter.Net - E-mail: info@soccercenter.net
Özel Teşekkür: