Lvnt_Asn ewet sayın İstanbulda oturan ScN üyeleri **İstanbul'da Bugün 19.07'de iftar. Ne güsel saat ne güsel bir mübarek gün..** allah kabul etsin
Lvnt_Asn ac kardes acma diyen yok kanaryalar forumu FENERBAHCEM le ilgili bir konu actım senin için kücük olabilir ama benim için büyük bir haber ;)
bart_ Herhangi bir il için 19.03'ü sabırsızlıkla bekliyorum,benim için çok büyük bir gün oalcak. kurban kesecem
Lvnt_Asn sheva konu acarken sana sormucamı biliyorsun neyse kardes tartısma cıkmasın die ugrasıorum burada biraz saygılı ol sewiye göster
Shevchenko **konu açarken bana sor demedim istersen her gün orucunu 19.07 de ac dedim.ben simdi napıcam orucumu 19:07 de acmak istemiyorum ne de olsa GS'liyim.. tüh ben bi 2-3 dk sonra acam bari.neyse ben fırına pide almaya gider hadi gelince görüsürüz :O**
Lvnt_Asn eywallah banada al 2 tane gelince wereyim parasını :o ayrıca fırındakilere söyle 19.07 de acılıo bugün oruc ;) :) orucunuda istersen 19.07 den 2 dakka önce ac bana fark yapmaz :)