Frapsı açıp simge durumuna küçülteceksin tabi önce yüklüceksin.Daha sonra oyuna gireceksin güzel bi gol attıysan golün videosunu F9 tışuna basarak kaydedeceksiin eğer foto çekmek istiyorsan F10 tusuna basacaksın aynı zamanda kayıdı durdukmak içinde tekrar F9 tuşuna basacaksın.Ancak bu kadar anlatabildim.Yardımcı olabildiysem sevindim.Hee bide o kaydettiğim video yada foto nereye gidiyo diyo sorarsan cvp vereyim frapsı kaydettiğin yere yani C/program files..... oradan frapsı acacaksan cektiklerin zaten içinde olur.Kolay gelsin.