3ds reb e gerek yok bu icinizi rahatlatmistr umarım
cafedeyım yapamazsanız dokuman yaparım bıraz ugrastrcak ama bakarız sız calısmaya devam edın bakım stadlarınızı bklıyorum paylasırsak ortak sorunlarıda cozerız bole daha mukemmmel stadlar cıkar ortaya........