bizim sınıfta hoca da arkada oturan bir arkadaşa "önündekine bi tane vur da sussun!" demişti..o çocukta aynen böyle vurmuştu:D:D:D:D
ama harbi çok komik ya..o zaman sınıfta da hoca dahil herkes kopmuştu.tokadı yiyen çocuk da bunu beklemiyordu ama geçen tenefüs tokadı atanı baya bi kızdırmıştı..