2 Asker Nöbetteylermiş Ve 2 side yorgunluktan oturmus cimenlerin üstüne ve biri cimene Şafak Doğan Güneş yazmış yani o günün sabahı teskere olucakmıs..bunlar bu yazıyı yazarken nöbetleşmenin verdiği yorgunlukla uykuya dalmıslar ve cocuk uyandıgında gözlerine inanamamıs..Nöbette Yanında Duran Ark ının kafası kesik görünce afallamıs .. hemen arkasına baktıgındada gercekten yürek sızdıran bir yazı görmüş.. **SENİ DOĞAN GÜNEŞE ARMAĞAN EDİYORUM** diye..
tüylerim ürperdi demek her insanda bir acıma duygusu war ama genede teröristtir baska bisi demem
not:siyasi icerik baska bisi felan aramyın arkadaslar sakın cok ilginc geldi koydum warsa konu werilmisse silerim eywallah;)