**selam arkadaşlar bişey sormam gerekiyo sizlere....ben oyuna kendimi koymak istiyorum GAME GRAPHİC STUDİO programıyla birinin mesela john carew in face ini exportladım..o dosya big dosyası olarak geldi..kendi resmimi nasıl big haline getiririm onu öğrenebilir miyim acil lütfen....saygılar....**