arkadaşlar bildiğiniz gibi bu yarışma 4 defa düzenlendi ama ondan sonra nedense 5.si düzenlenmedi.pes6 ile birlikte yepyeni bi yarışma başlayacak denildi.
bende bu yarışmayı isteyenlerin olması halinde düzenleyeceğimi söyledim.şimdi bunu daha iy anlayabilmeniz için bir video hazırladım.bu videoda kendi attığım golleri birleştirdim efekt müzik falan koydum.
izleyin beni anlarsnız.gerçekten daha iysini de yaparım.yeter ki bi he diyin yav
işte link:http://www.hemenpaylas.com/download/1665447/pes5_gollerim.rar.html