Orjinal Mesajı Yazan: aslankalesi
haklısın zaten maca giris muzigi yaptım zaten genelde trabzonla oynuyorum sorun olmaz yalnız bu amblem isini nasıl yapcaz brugge un amblemi duruyo hala yaa bide forma secerken trabzon formasının seklini nasıl ayarlıcaz??( isteyen olursa uy aha muzigini link verebilirim maca girerken bence cok hos oluyo trabzonla oynayanlar icin...)
sımdı oyunun bulundugu yerde settıng ayarı var onu ac orda ımport yazıyo ordan bı amblem ekle sonrada oyuna gır edıt moda sonra trabzonu al formaya gır oarda amblem gozukurse onu ımport etcen ıste,ama sen bunlarla ugrasma bnce aynı yerden edıt moddan gır yıne formaya orda amblem var onu kaldır bolelıkle kalkacak yanı forma secılı olmasın zaten orjınal forma ımport etmıssındır....hadı bakalım