Peshayat beyler şuna bakın nekadar masum:D:D SAKA_ONUR,,Crack,Makaay,Nouma,Best_Ronaldo,Miranda,Gökhan la Tanışmak istiyomuş:D:D:D (Şaka)
ŞANLI_ Orjinal Mesajı Yazan: Shevchenko Şimdi bunlar seninmi, degil mi? :O Böyle bi soru anca senden gelirdi zaten :d
CrossOver Orjinal Mesajı Yazan: ΒęŠŢτ™ 7·ЯỖИДŁĐỖ·® Orjinal Mesajı Yazan: Shevchenko Şimdi bunlar seninmi, degil mi? :O Böyle bi soru anca senden gelirdi zaten :d süperdi muahaha:D
Shevchenko Orjinal Mesajı Yazan: The Peshayat SAKA_ONUR,,Crack,Makaay,Nouma,Best_Ronaldo,Miranda,Gökhan la Tanışmak istiyomuş:D:D:D (Şaka) müthiş ben ona naptımda beni görmek istemiyomuş :O
Peshayat Orjinal Mesajı Yazan: Shevchenko Şimdi bunlar seninmi, degil mi? :O Bu yavrusu anası benim odamda kalıyo:D
typhlosion zuhahaha ali la ciddi ciddi sordunmu sen o soruyu oha falan oldum demekten kendimi alamıyorum :)
Gökhan Orjinal Mesajı Yazan: KalkVeSavas pompalıyla bi el ateş edersin, bitti gitti,korkmaya gerek yok. Tanışmaya Beraber Gidelim ;) :D
Peshayat Orjinal Mesajı Yazan: KalkVeSavas pompalıyla bi el ateş edersin, bitti gitti,korkmaya gerek yok. Sen onun karşısında olsan korkudan ateş edemezsin:)
ŞANLI_ Orjinal Mesajı Yazan: KalkVeSavas pompalıyla bi el ateş edersin, bitti gitti,korkmaya gerek yok. Yazmak En kolay eylem...
CrossOver Orjinal Mesajı Yazan: KalkVeSavas pompalıyla bi el ateş edersin, bitti gitti,korkmaya gerek yok. ben arkandayım.