10UR Orjinal Mesajı Yazan: vetkopat Adamlara bak Bağkur'dan emekli Hakan Şükür'den korkuyorlar.:D Gerçi Kral bu ne zaman ne yapacağı belli olmaz.. Buna bayıldım:)
vetkopat Orjinal Mesajı Yazan: 10UR Orjinal Mesajı Yazan: vetkopat Adamlara bak Bağkur'dan emekli Hakan Şükür'den korkuyorlar.:D Gerçi Kral bu ne zaman ne yapacağı belli olmaz.. Buna bayıldım:) teşekkürler dostum...:D
Peshayat yaw beyler tama Gs avrupada başarılı bi takım Uefa kupasını aldıda Gs Eski gs deilki trabzondan 3 yiyen takım Liverpool dan 6 yer böyle oynarlarsa oynucağı takım Şampiyonlar ligini almış Ama inşallah Gs kazanır:)
10UR Unutma The Peshayat, Liverpool ligde 6. olduğu sene UCL şampiyonu oldu. Bu bir denk değil futbolda çok yanlışsın.
Tearaway ne olursa olsun inançlıyım inamato kadroda deil gecen seneki takımı cıkartsın razıyım mehmet de oynasın bu macta
R2.ScHuMi_1 umarım gs kazanır ama inanın işi cok zor karsısında cok yetenekli oyuncularla kurulu ve bence ii oynayan bi takım war totenhamla oynadıkları macın tamamını izledim hiç de kötü oynamıyolar orta sahaları bi kere cok ama cok güclü gsnin orta sahasının zayıf oldugunu bilmeyen yok mark gonzales alonso sissokko gerrard orta sahasıyla oynadılar totenhama karsı we cok ii organize oluyolar özellikle gerrard attıgı ters ortalar ve ters uzun toplarla dirk kuyt ve bellamyye cok ii toplar atıyolar bunlar gs icin sıkıntı yaratabilr dier konu ise tempoları cok yüksek tempoda oynuyolar sürekli baskılı oynuolar dönen topları cok kolay alıyolar ve defansları totenham gibi cok güclü bi takıma sadece 1 pozisyon werdiler anlıcagınız liverpoolun bence %90 lık bi kazanma oranı war ama futbolda mucizelerde olur bence gsnin ordan puan cıkarması mucize ama umarım gs kazanır ben yanılırım
m0K0k0 inşallah kazanır gs inşallah gruptan çıkar ama ben liverpool karşısında fark yiyeceğini düşünüyorum inşallah yanılıyorumdur ama son 2 maçına bakınca bu futbolla çok zor yenmeleri hemnde anfield road da