Andon http://community.sigames.com/eve/forums/a/tpc/f/521102691/m/4102042752 Evet dogru demo cumartesi gecesi haftaya full versionuda 20 ekimde nete duser
sswift4 oh my god, aman tanrım, süper haber. demosu bile oynanır, tam da 2006da İngiltere 2. liginde Norwichle keyf almaya başlamıştım oyundan.
Onur_gs That's 7 pm Saturday 30 Sept for those on the east coast of the U.S., and 9 am Oct 1 on the east coast of Australia. Yazmışlar Amerikada 30 Eylül 7de Avusturalyada 1 Ekim Saat 9 Da Çıkacak Demo.
sswift4 Orjinal Mesajı Yazan: Onur_gs That's 7 pm Saturday 30 Sept for those on the east coast of the U.S., and 9 am Oct 1 on the east coast of Australia. Yazmışlar Amerikada 30 Agustos 7de Avusturalyada 1 Ekim Saat 9 Da Çıkacak Demo. 30 eylül olmasın o:D