sqaRlet bu bilimadamları baska seylere kafa yorsa daha ii olur isteen oynar isteen oynamaz bence...:rolleyes:
PetRe Orjinal Mesajı Yazan: The Peshayat beyler fifa 07 demoyu fazla oynamayın ciddi ciddi Zevkinizi Fifa 07 Full ayırın Bilim adamlarının Araştırmasına Göre Demoyu çok oynayan Kişinin Demo Da Zevk oranlarının %50 Böylece gidiyo Öbür %50 de Full oyun çıkınca Zevk oranları azalıyo ve 4-5 gün sonrada Sıkılıyolar oyundan:) doğru olabilir
Lvnt_Asn ya sacma bencede zaten demoyu cok oynamak sacma demo yanee yanı takımlar aynı stad aynı zaman bıkkınlık gelir zaten
lionaslan67 yaa arkadaşlar yıllardır zaten oynuyoruz oyunun genelinde fazla bir değişiklik yok zaten çok önemli değil full oyun çıktığında onun keyfide başkadır saygılar allah başka bela vermesin
tolgatmac Orjinal Mesajı Yazan: ManiacMete_ Orjinal Mesajı Yazan: 10UR Bu biraz ön sevişmeyi uzatmayın demeye benzio:) Bence yanlış... BENCE UZATMAK İYİDİR... :) yaw demoyu da ön sevişmeye benzettiniz ya .....:)