WinStrew Arkadaşlar ilk denemem olduğu için kötü diyebilirsiniz. İlerde bazı eklemeler yapacağım.İnşallah iyi olmuştur.Bu arada 20 dakika harcadım :D yani bazı hatalar gözden kaçmış olabilir. Bu yeni Gelişme var dimi :D :
Sezo1905 güzel kapak;)ama bu kadar oyunucuyu kapağa koymak için ea baya bi lisans parası ödemesi lazım:D
10UR üstteki supercup resmiyle logo banner'ıarasında hata var onun dışında zaten gS'liyiz :) iyi yani.
Sezo1905 Orjinal Mesajı Yazan: 10UR üstteki supercup resmiyle logo banner'ıarasında hata var onun dışında zaten gS'liyiz :) iyi yani. :D ikincisi daha bi güzel hem de daha ucuz:D
Juvixted ikinci gercekten guzel ama bırıncıyı pek begenmedim jardel i zaten sewmiyom bide maymun gibi çıkmış :D ama emek harcamışın eline sağlık!