bende oyunun 6.0.0 sürümü mevcut ben oyunu antiblaxx ve daemon ile kurdum ve oyun çalışıyordu ileride oyunu sildikten sonra oyun save yapmamaya devam eti tıkladığımda beni hata vererek oyundan atmaya ve fm klasörüne .dmp uzantılı hata raporu vermyer başladı sonra bana dediler 6.0.3 ü yükle yükledim ama aynı hata devam ediyor oyunu oynayamıyorum ne yapabilirim.
ŞİMDİDEN HERKESE TEŞEKKÜRLER