mehmedinho50 stadium server diye birsey var ama bence hic ugrasma. Hem kayasin ve birsürü arkadaslar simdi 3d stadyum yapiyorlar, onlari eklemek bence daha mantikli olur, bunudu ggs ile yapacaksin.
zagzirus dkz studyon ve elınde bırde gafık studıo olsun onlarla yapılacak bunların son versıyonlarını ındir afs doslalarını ac sag tıklayıp ımpot dıyeceksın ve sonra eklemek ıstedıgın dosyayı sececeksın hepsı bu evde olamgım ıcın resmlı anlatamadım
fatihresat abi önce kit server 5,2,3 yükle sonra GBD nin içine kendin stadiums diye dosya aç sonrada stadyumları ekle. Maça başlarken forma seçimi sırasında 7-8-9 tuşlarını kullanarak stad seçimi,ni yap. bu kadar.