kakagokhan Orjinal Mesajı Yazan: YaSiNB58 Orjinal Mesajı Yazan: kakagokhan yaaa arkadaslar bu yamayı yukledim lig yapıyorum ama oyundan atıyo turkcell super ligi acamıyorum neden acaba yaaa lütfen yardımmm manager modda ilk iki yil yabanci takimla oyna ,sonra tsl ye gec ve hata vermez, ama ben turnuvada oynuyorum yani normal lig ama atıyo oyundan yardım lütfennnnnn
Hilario Orjinal Mesajı Yazan: asigo10 arkadas bu linki yeni den verebilirmizin? sagol son kez veriyim http://rapidshare.com/files/13649381/Nano_Detailed_Update_v2.exe.html