Fifa_delisi10 Download:http://www.hemenpaylas.com/download/1645326/veltins_arena_demo.rar.html Demodaki stadın üstüne kuruluyor takımları seçerken ayrı stad seçeneğinde yok
Fifa_delisi10 Orjinal Mesajı Yazan: venkata_1912 Harika cok guzel olmus . Patch i sen mi yaptin ? hayır ben yapmadım fifa fan sitelerinde gördüm bu arada çimler aşırı yeşil bencede ama demodaki arsenalın stadından kat kat daha iyidir bence güzel bir yama
fifa_mania_99 ya bende fb gs patch i var acaba bunu yuklesem o silinirmi yok eger silinmiyosa yukleyelim beyaa:D:D:cool:
kartalmurat Ben bu yamayı indirdim ama pek beğenmedim.Tekrar nasıl Emirates stadında oynayabilirim.Oyunu tekrar yüklemeden düzeltme imkanı var mı?