GencFB_1907 Alex Desouza dan 2 yillik daha!!fenerbahce teknik director ziko alex i daha 2 yillik sozlesme imzaladiyorlar!!Alex desouza fenerbahce de cok mutluyom diye soyledi ve hec niyetim yok fenerbahce den ayrilmak diye soyledi!!cok guzel oldu!