Başarı = Kupa = Prestij = Gözdağı (Platini)
Kendisini Fransa'ya hiç kupa aldıramadığı için başarılı görememiştir.
Konuyla alakasızlaşmayalım lütfen. Eğer başarı = şampiyonlar liginden ilk turda elenmek olsaydı ozmn birşey diyemezdim. Levski Sofia'da başarılı bir takımdır.
+ Sıradan takım UCL'de oynamaz. Ancak Bir sürü transfer yapıpda kupasız sezon kapatır ve buna başarı der. Daha açık konuşmak gerekirse FB'nin başarısı GS'yi yenmek o kadar. Bunu Man UTD maçında maç 5-2 iken tuncay'ın "SUS" haraketinden de anlayabiliriz ki küçük mutluluklar büyük sevinçler getirebiliyor. Ancak o gruptan elendikleri zaman yaşadıkları istanbul uçak yolculuğu boyunca zaten herkes susmuş oluyor. Ellerinde bir kupa ile İstanbul onları karşılamıyor. Çok öncesi değil, 05-06 TSL kupası... Enazından harcanan milyon dolarların karşılığı bu olsaydı demedikmi hepimiz. Ama olmadı işte olmuyorda. Nedeni felsefe ve bakış açısı. Ben buna takım tutmaktan çok hayat görüşü diyorum. Artık böyle bir kalıba yerleşti sanırsam. Bu sene FB'nin 100. yılı. Artık geriye bakmayalım anlamsız şu büyük bu büyük tartışması yapmayalım. Ramazanda geldi sanırsam:) yeri değil yani. Bilakis şimdi maçlara gitmeli rakiptakımın başkanına küfretmeli sinirimizi orda atmalıyız. Burası forum burda "Offical Scout" ünvanı almış EA Yetkilerinin gözlem yeteneklerini tartışma alanı değil tabiki de.
En azıdan yavaş yavaş UEFA kupasının başarı olarak görmeye başlanması mutluluk verici:) Büyük babam hep şöyle derdi, "Çıkarın şu yabancıları Türk'ler oynasın..." Bir Türk takımında olması gerekende bu sanırsam 9 yabancı - 2 Türk yerine 2 Yabancı - 9 Türk...
Dileyelim bu sene tüm takımlarımız için hayırlı bir sene olur. Ramazan ayına girdik mi bu arada:) Biri doğrulasın.