"1. Yeni Football Manager’de en cok begendigim ozellik, oyun icinde detayi ayarlayabilmem. Artik ise yaramaz bilgisayarimda bile bir cok ligi yukleyip, oyunun yavaslamasindan endise duymuyorum. Ayrica baska bir ulkeye transfer olmak istedigimde, oyunun ilk yillarinda o ligi aktif olarak bulundurmam gerekmiyor."
Fm 2007 de bekledigim en buyuk yenilikti... maalesef yok boyle birsey.. yani enazindan denk gelmedim... almanya ligini sectim gerets i aldi bitakim gs bos kaldi.. gs ye basvuruda bulunamadim secenek cikmadi... Ayni sey ispanyol getafeye oldu ama yine basvuramadim yani secmeniz lazim anlasilan... buyuk hayal kirikligi... ya da insallah ben becerememisimdir cok kotu cok!