**Volkan'dan basına tepki..**
Fenerbahçe'nin milli kalecisi Volkan Demirel, Beşiktaş'tan teklif aldığı şeklindeki haberler üzerine yaptığı açıklamada, sarı lacivertli takımda mutlu olduğunu söyledi..
Volkan, kulübün resmi internet sitesinde yaptığı açıklamada, şunları söyledi:
Transfer sezonunun kapanmasına rağmen gazetelerin oyuncu transferini sürdürmeye devam ettiğini ifade eden Volkan Demirel, “Yazılanlara ne kadar cevap verirseniz verin, gazeteler istedikleri gibi yazmaya devam ediyorlar. Sezon başında 100. yıl kadrosunda bulunmaktan her oyuncu gibi benim de büyük mutluluk ve gurur duyduğumu söylemiştim. Bu büyük onur, gerek as oyuncular, gerekse yedek oyuncular için geçerli. O günden bugüne hangi şart değişti de benim transferim gündeme geliyor. Takımımız uyum aşamasını bile henüz tamamlamadı. Benim, Başkanımızla FB TV’de görüştüğüm, kendisinin beni bu konuda sorguladığı yazılıyor. Başkanımızla FB TV’de hiç bir görüşme yapmadım. Bütün bunların altında benim yedek olarak sahaya çıkmam yatıyor. Ancak herkes bir kez daha bilmeli ki biz bir takımız. Takım ruhu taşıyarak başarı kazanırız. Transferin noktalanmış olmasını bile dikkate almadan yalan yanlış haber üretiyorlar” dedi.