Er_JAHN Bu formaları önceden yapmıştım. Daha iyilerini yaptıkça onlarıda koyacam... http://rapidshare.de/files/34429461/SUPERLIG_ADIDAS.rar 13 no;) http://img390.imageshack.us/img390/2866/allzu4.png http://img390.imageshack.us/img390/8784/all1xl5.png http://img390.imageshack.us/img390/7189/all2rm2.png http://img79.imageshack.us/img79/5333/all4oi3.png http://img125.imageshack.us/img125/272/all8eu1.png http://img92.imageshack.us/img92/8818/all3gl5.png http://img92.imageshack.us/img92/3730/all5nx5.png http://img92.imageshack.us/img92/1943/all6um1.png http://img230.imageshack.us/img230/6393/all7sd4.png http://img125.imageshack.us/img125/8533/all9du5.png http://img230.imageshack.us/img230/9804/all10qa0.png Yenileri eklemeye başladım 37 no
black_stocking deplasman formasını yaparmısın ben antalyalıyım şu ajaxın geçen sene kullandığına benziyo bide şurdaki antalyasporu yaparmısın http://www.antalyaspor.web.tr/
Er_JAHN Kusura bakmayın niye gözükmediğini bilmiyorum. Ne yapmam gerektiğini söylerseniz iyi olur:confused:
Tearaway fena deiller transparanlarla uğraşman güzel calısırsan olur enes abinin eski formalarına benzettim bi an :)
Er_JAHN Orjinal Mesajı Yazan: c_as17 ercan abi yeni templete ile çubukluları da yaparmısın Yaparım hatta yaptım bile. Yarın çubukluların hepsini koyarım. Az ve öz yorumlarınıza tnks bunada şükür:cool: